כל כלי העבודה לאנשי מקצוע ופרטיים
על כל קניה מעל 300 ש"ח קבלו משלוח חינם עד הבית
תפריט

שואבי אבק תעשיתיים וביתיים

מה היינו עושים בלי שואבי האבק? לא ברור. מדובר כנראה בידידו הטוב ביותר של האדם, הן בסביבה הביתית והן בסביבה התעשייתית, ואין לנו מושג כיצד היינו מסתדרים ללא המצאה מבריקה זו.

תחום שואבי האבק מציע כיום שלל פתרונות ניקוי חדשניים, מתקדמים ואפקטיביים מאוד לבית ומעבר לו, בהתאמה מושלמת עבור כל מטרה ועל פי צרכיו המסוימים של כל לקוח.

אם כן, ישנן שתי קטגוריות מרכזיות של שואבי אבק: שואבי אבק ביתיים מרכזיים ושואבי אבק מקצועיים-תעשייתיים.

המבחר הוא רב ועשיר, אך בבואנו לבחור את שואב האבק המתאים לנו באופן המדויק ביותר, חשוב להתמקד ולהיצמד לצרכים, לתקציב-טווח המחירים שהגדרנו לעצמנו, והכי חשוב: לבחור במותג איכותי ואמין, עם אחריות ומוניטין, ולבצע את רכישתו בחנות אשר הצליחה לעורר את אמוננו, שהשירות עומד בראש מעייניה ושמבינה ומנוסה בתחום ציוד הנקיון.

ישנם מספר סוגים של שואבי אבק, כאשר הראשיים והמומלצים ביותר הנם:

שואב אבק יבש/רטוב

לרוב מיועד לתעשייה, עם יכולת לשאוב לכלוך רטוב ויבש כאחד. מדובר במכשיר מאסיבי בדרך כלל, בעל קיבולת משתנה, המאפשר שאיבה מושלמת בשל יכולותיו המתקדמות.

שואב אבק אלחוטי נטען

שואב אבק נח וידידותי במיוחד לשימוש, נטול כבלים ולכן העבודה איתו הנה גמישה ותפעולו פשוט יותר. ישנם שואבים ידניים וקומפקטיים, וישנם שואבים בגודל סטנדרטי. מדובר במכשיר קל משקל ותנועה, לניקוי ורסטילי היכן שרק תרצו- בבית, ברכב, בעסק וכו’.

לאחר שבחרנו את סוג השואב המתאים לנו, יש לבחור בנפח ובעוצמה הנדרשת. במידה ודרושות לכם אופציות מתקדמות יותר, יש לשים לב גם לכך: כיום ניתן למצוא תכונות שימושיות במיוחד, כגון תאורת לד מובנית לעבודה במקומות חשוכים, פילטרים בטכנולוגיה ייחודית לשמירה על בריאות המשתמש, פיות לשימושים שונים ועוד.

אצלנו ב”ברגי הדרום” תוכלו למצוא מבחר שואבי אבק לכל מטרה וצורך, שיקלו על הנקיון היומיומי שלכם ויסייעו לכם לשמור על סביבה בריאה ונעימה. אנו מקפידים לבחור במותגים המובילים ביותר הקיימים בשוק, אשר יעניקו לכם חוויית שימוש מושלמת. יועצי המכירות המקצועיים שלנו יסייעו לכם, בחנות או אונליין, לבצע את הבחירה החכמה ביותר עבורכם, זאת בזכות הנסיון והוותק רב השנים שלהם בכל תחום ציוד הניקיון, ושואבי האבק בפרט.
באתרנו תוכלו להתרשם מהמבחר המוצע לכם בתחום שואבי האבק, וכמובן לדבר איתנו במידה ואתם מתלבטים בין מספר דגמים או קטגוריות. נוכל להתאים לכם את הסוג ואת העוצמה הנכונה לכם, את האביזרים המשלימים וכדומה.

גם לאחר הרכישה אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שתקבלו את השירות המסור, הזמין והאדיב ביותר, ובמקרה של תקלות נסייע לכם עד שהבעיה תיפתר, על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצונכם המלאה.
רכשו שואב אבק איכותי עוד היום ושמרו על השטח נקי מלכלוך ומאלרגנים לאווירה ואוויר נעימים והכי חשוב- בריאים.

לקוחות יקרים, לאור המצב הביטחוני, ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוחים ליעדם.
איתכם לאורך כל התקופה.
ביחד ננצח! 🇮🇱

[]
X