כל כלי העבודה לאנשי מקצוע ופרטיים
על כל קניה מעל 300 ש"ח קבלו משלוח חינם עד הבית
תפריט

דיסקים לחיתוך ליטוש והשחזה

מהו דיסק לחיתוך והשחזה וכיצד הוא עובד?


דיסק לחיתוך והשחזה מיועד לחיתוך מתכת, אבן, בטון ושאר חומרים קשיחים אחרים אשר קיימים בשוק. קיימים מגוון סוגי דיסקים לחיתוך והשחזה בשוק כגון דיסק ליטוש בטון או דיסק לחיתוך ברזל, והם יכולים לשמש אותנו למגוון פעולות עבודה: חיתוך, שיוף, השחזה, ניקוי, הברקה או קרצוף. הדיסק מופעל באמצעות ציר מסתובב שמהירות גבוהה מאוד, ציר זה נקרא אופן.

במידה ורוצים לעבוד עם חומרים שונים כמו :ברזל, אבן, בטון ומתכת, יש לקחת בחשבון שלכל אחד מהחומרים הנ”ל תיהיה דרך עבודה מעט שונה. פעולת החיתוך מתבצעת באמצעות “חיכוך” עם החומר וגורמת לחום גבוה אשר מאפשר לדיסק לחדור אל החומר ולחתוך אותו. בנוסף, במידה ותרצו לעבוד עם חומר קשה כמו בטון, עליכם לצפות את האופן של המכשיר ב”אבקת יהלום” על מנת שהדיסק יחתוך את הבטון ולא ישבר תוך כדי עבודה עם הבטון.
ישנה עבודה נוספת אשר ניתן לעשות עם מכשיר הדיסק, והיא עבודה עם חומרים קלים יותר כמו פלסטיק או עץ. חומרים אלו ניתן לחתוך באמצעות פעולת “התכה” ולהביא אותם לידי חום גבוה אשר יביא בסופו של דבר לחיתוך החומר.

כיצד נוכל לשמור על בטיחות בעת עבודה עם דיסקים?


עלינו לזכור כי מכשיר הדיסק הוא כלי בעל עוצמה רבה ולכן חשוב שנשמור ונקפיד על כל הנחיות הבטיחות על מנת לשמור על עצמנו בעת עבודה עם מכשיר הדיסק:
• אטמי אוזניים- בעת עבודה עם הדיסקים חשוב להשתמש באטמי אוזניים או אוזניות על מנת לא לפגוע בשמיעה בעת העבודה, במיוחד עם העבודה מתבצעת במקומות סגורים שבהם יש החזרי רעש.
• משקפי מגן וכפפות- חשוב ביותר לחבוש משקפי מגן שלא יכנסו גיצים או שבבי חומר לתוך העיניים וכמובן חשוב להשתמש בכפפות שכן הדיסק מפריש חום. • אחיזה- כאשר עובדים עם הדיסק חשוב לעבוד עם שתי הידיים, כאשר יד אחת אוחזת במכשיר והשנייה אוחזת בידית אחיזה.

דיסק חיתוך הינו מכשיר אשר מיועד לשרת אותנו בעת חיתוך משטחים קשים. אך עם זאת, עלינו לשמור על הוראות הבטיחות על מנת לא להיפגע ובעיקר לבצע עבודה איכותית ומקצועית עם כל סוג חומר שאתו בחרנו לעבוד.
חברת ברגי הדרום נוסדה ב1978 ובעלת ותק עשיר בתחומי הבנייה, התעשייה והשיפוצים. החברה מונה צוות מקצועי המסייע בייעוץ ושימוש בכלי עבודה בצורה בטוחה בזמן העבודה. לכל שאלה בנוגע לכלי העבודה החשמליים, הספקת ציוד וכלים או תיקון – ניתן ליצור עמנו קשר או להגיע לחנות שלנו.

לקוחות יקרים, לאור המצב הביטחוני, ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוחים ליעדם.
איתכם לאורך כל התקופה.
ביחד ננצח! 🇮🇱

[]
X