כל כלי העבודה לאנשי מקצוע ופרטיים
על כל קניה מעל 300 ש"ח קבלו משלוח חינם עד הבית
תפריט

בחירת התאורה הנכונה לביתכם

תאורה היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בתכנון הבית. תפקידיה רבים, הן פונקציונליים והן עיצוביים. בכוחה של התאורה ליצור אווירה ולהוסיף חום לחללי הבית השונים, להדגיש אלמנטים כאלו ואחרים, ולפני הכל- להאיר כנדרש את כל אזורי הבית.

בבואנו לבחור את התאורה הנכונה ביותר לביתנו, חשוב להכיר את סוגיה השונים: נורות דקורטיביות, תאורת לד ופלורסנט, צמודי קיר, צמודי תקרה, תאורה שולחנית, שקועי תקרה, תאורה לתלייה ועוד.

אנו ממליצים לכם להתחיל את תהליך התכנון באמצעות רשימה. הכינו רשימה מפורטת של כל חללי הבית: הסלון, המטבח, פינת האוכל, חדרי המגורים, חדרי השירותים והאמבט, וכן הגינה או המרפסת.
כעת עשו סיבוב בראשכם או בשטח, ונסו להבין מהם הצרכים של כל אזור ואזור בבית, שכן את התאורה יש להתאים במדויק לצרכים השונים הקיימים בכל חלל וחדר.
במטבח למשל, חשוב שהתאורה תהיה חזקה ובהירה, מאחר ומדובר בחלל עבודה, כך שגם מהבחינה הבטיחותית חשוב לבחור בתאורה הולמת.
בפינת האוכל לעומת זאת כדאי לבחור בתאורה רכה וחמימה יותר, וכך גם בסלון- מומלץ מאוד להשקיע בגופי תאורה אסתטיים ומעוצבים ובאור צהבהב אשר ישרה תחושה ביתית, עוטפת ונעימה.
בחדרי המגורים יש להתאים את גוף התאורה לצרכים המשתנים. תלמידים או סטודנטים למשל יצטרכו אור חזק שישרת אותם לצרכי הלמידה וישמור על בריאות העיניים בזמן קריאה וכתיבה ממושכת. לגופי התאורה בחדר ההורים לעומת זאת תפקיד דקורטיבי יותר, אך גם שם יש אזורים ששווה להדגיש יותר, דוגמת הטואלט וחדר הארונות.

בתאורת החוץ ישנן אפשרויות מרובות גם כן, ועליה להתאים לתנאי השטח הנתונים. מומלץ להתעמק ולהכיר את שפע האופציות המוצעות בקטגוריה זו כדי לגלות מה הכי נכון ומדויק לכם.

לאחר שהבנתם את הצרכים השונים שעל התאורה לענות בביתכם, מומלץ לגבש את הסטייל המועדף עליכם בתאורת הפנים והחוץ. קבלו השראה מעיצובים שראיתם ואהבתם במקומות בהם ביקרתם, ממגזינים וכמובן מרחבי הרשת.

כיום ניתן למצוא אינספור סגנונות תאורה, החל מסגנון קלאסי ועד מודרני, אורבאני, כפרי וכל כיוון שרק תרצו, בצבעוניות מגוונת שתתאים לטעמכם האישי.

לאחר מהלך תכנון בסיסי זה, מומלץ להגיע לחנות אמינה, מקצועית ומנוסה, אשר תעניק לכם ייעוץ מקיף ותסייע לכם לבצע את בחירות תאורת הפנים והחוץ על הצד הטוב ביותר.

אצלנו ב״ברגי הדרום״ ישנה מחלקת תאורה מצוינת, ויחד עם נציגי השירות המעולים שלנו תוכלו לתכנן את כל נושא התאורה בביתכם, כך שכל רצונותיכם, צרכיכם והעדפותיכם יקבלו מענה מלא. עם המקצוענות, הידע הרב והמסירות של עובדינו- תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את הטוב ביותר.

לקוחות יקרים, לאור המצב הביטחוני, ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוחים ליעדם.
איתכם לאורך כל התקופה.
ביחד ננצח! 🇮🇱

[]
X