כל כלי העבודה לאנשי מקצוע ופרטיים
על כל קניה מעל 300 ש"ח קבלו משלוח חינם עד הבית
תפריט

כלי חזק – סוללה חכמה, הכלים הנטענים של בוש BOSCH שנמכרים בברגי הדרום.

חברת ברגי הדרום חרטה על דגלה את סמל המצוינות והחדשנות שכן, כל בעל מקצוע יודע כמה חשוב לבחור נכון את כלי העבודה וכעת הבחירה הופכת לקלה הרבה יותר: קבלו את נבחרת כלי העבודה הנטענים של BOSCH – בדיוק מה שאתם צריכים באתר הבנייה, בשטח ובפרויקטים.

כלי העבודה הנטענים של בוש הם הפתרון המצוין עבור בעלי המקצוע, הקבלנים ומנהלי העבודה באתר הבנייה ובפרויקט. מדוע? כי בזכות הטכנולוגיה שבכלי העבודה של BOSCH זמן העבודה מתקצר משמעותי, הכלים נוחים מאוד לעבודה ומותאמים לאחיזת היד של העובד וכמובן אין צורך בחיבור לחשמל או לגנרטור.

הנה ארבע סיבות שבזכותם כלי העבודה נטענים של BOSCH הנמכרים בברגי הדרום הם הפתרון הטוב ביותר עבורכם:

טכנולוגיה המתקדמת

המנועים של הכלים החדשים הם ללא פחמים, כלומר אלקטרו מגנטיים. הם נחשבים לאיכותיים ועוצמתיים . הטכנולוגיה שנמצאת במנוע לא מאפשרת לכלי לעבוד במידה והמנוע מתחמם. ברגע שהחיישן מזהה שהעבודה יכולה לפגוע במנוע עקב החום הרב הוא עוצר את העבודה ובזכות כך המנוע מאריך חיים ולא ניזוק.

בנוסף הכלים הנטענים החדשים של בוש שאנו מחזיקים במלאי בברגי הדרום כוללים חיישנים מיוחדים המחוברים לאפליקציה של בוש הניתנת להורדה לכל סמארטפון ומאפשרים למשתמש שליטה על הכלי: התנעה רכה, מצב הסוללה ועוד.

הסוללות החכמות

הסוללות של בוש נחשבות לאמינות עם אורך חיים גדול באופן משמעותי בהשוואה לאחרים. לאחרונה השיקה בוש את ליין הסוללות החדש ביותר – פרו קור (PROCORE):סוללת 4 אמפר מייצרת אנרגיה שוות ערך ל- 700-800 וואט.
סוללת 8 אמפר מייצרת אנרגיה שוות ערך ל- 1,000-1,400 וואט
סוללת 12 אמפר מייצרת אנרגיה שוות ערך ל-1,500 עד 1,700 וואט.

הסוללה החכמה כוללת הגנה מפריקה עמוקה ובכך מאריכה את אורך החיים. לסוללות מנגנון קירור הנקרא COOL PACK המאפשר קירור פנימי של הסוללה.

בטיחות

חברת בוש משקיעה מדי שנה בפיתוח אמצעים בטיחותיים לכלי העבודה מתוך מטרה לשמור על המשתמשים בכלים. אחד הפיתוחים המעניינים הוא מנגנון הגנת התחלה מחודשת. אתם ודאי מכירים את הרגע שבו הסוללה נגמרת ומיד מחליפים לסוללה חדשה וטעונה מבלי לכבות את המפסק. בדיוק ברגע הזה המנגנון מתחיל לפעול כאשר הוא לא מאפשר לכלי לחזור לעבודה אלא בהדלקה חדשה, ובכך מונע פגיעה בעובד.

אלמנט בטיחותי נוסף נמצא במשחזות ובדגמי המסורים העגולים החדשים הוא הגנת נפילה – כאשר הכלי נופל במהלך העבודה, החיישן מזהה את הנפילה ועוצר באופן מיידי את פעילות הכלי ובכך שומר על העובד ועל הסובבים אותו. יתרון בטיחותי חשוב לא פחות נמצא בפטישונים: כאשר אתם קודחים באמצעות הפטישון ונתקעים בחומר קשה, הפטישון לא מסתובב סביב המקדח ועל ידי כך נמנעת פגיעה בעובד.

נוחות עבודה

אחד הנושאים החשובים ביותר לבעלי מקצוע הוא זמן העבודה והאחיזה של הכלי. כפי שכבר ציינו לבוש יש את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בכלים ואת הסוללות החכמות ובכך זמן העבודה מתקצר באופן משמעותי בהשוואה לחברות אחרות. היכולת של כלי העבודה של בוש לעבוד ברצף ולאורך זמן משפרות את התפוקה של העובדים לצד נוחות העבודה עם הכלים.

חברת בוש משקיעה רבות בפיתוחים טכנולוגיים לצד חשיבה על בעלי המקצוע ולכן כלי העבודה של בוש הנמכרים בברגי הדרום הם המתקדמים ביותר, העוצמתיים ביותר בנויים בצורה המתאימה לכף היד ולאחיזה, עם משקל נמוך – וכל אלה מאפשרים עבודה מקצועית, מהירה ונוחה.

לקוחות יקרים, לאור המצב הביטחוני, ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוחים ליעדם.
איתכם לאורך כל התקופה.
ביחד ננצח! 🇮🇱

[]
X